Thursday, December 9, 2010

sebuah cerita

mmmm.....aku tulis kali nih tgh2 malam sebab tak ade keje...

sepanjang aku jadi budak skolah menengah.....

cte nih mule cam nih...

Alkisah maka datanglah seorang lelaki bernama Azri Shahir ke sebuah skola..
haha.......gramatis plak ayat tadi...mm.....waktu aku tingkatan satu aku nih macam malaikat,,...slalu je wat baik....cume kadang dtang lambat skolah and ponteng koko......eh lpe plak...mule2 aku skola kat SMK seksyen 10.....tu pun 4 bulan je lpas tu cikgu suro aku pindah...sian aku...


ha   nih waktu 4 bulan kat skolah tuh......aku jadi ketua kelas kne duduk sebelah cikgu ......haha...tpi sepanjang aku skolah kat stu aku slalu tolong ckgu ..tak aku cari cikgu...cikgu yang dtg cari aku...
tpi yang aku hepi duk kat skolah tu pasal ckgu yg sbelah aku tuh......dia ajar aku sejarah..dia la cikgu yang paling baik ngan aku....tapi bile aku kne suro pindah skolah aku dengar cikgu tuh pegi sambung blaja.....tapi yang bestnye tiap kali waktu KH budak laki kene turun pegi bilik KH .....ktorang slalu sampai awal sebab nak lwan breakdance dulu......macam2 gaya ktorang buat.....


nih time aku dh pindah skolah....aku masuk satu skolah kat perak nih....yang paling kiri tu nme dia haniesya sebelah dia pulak anis ...yang aku peluk tu pulak kawan aku aiman.....

bile aku masok skolah nih...aku jadi antare makhluk yang paling jahat.....macam2 ktorang buat...ponteng prep.....ponteng koko....pecahkan cermin kat asrama....solat dalam dorm....dan lain2...bnyk sangat sampai tak larat aku nak taip..


nih budak laki kelas aku ...yang pompuan tu pulak cikgu yang ajar aku bahase jepun....nih time ktorang bru je abis tolong cikgu kemas bilik bahase jepun.....ktorang dapat makan kuih2 ngan rase green tea jepun...nk kate sedap green tea nih.....langsung tak sedap bagi aku la.......


ha...nih waktu minggu terakhir aku kat skolah tuh utk tahun 2010......timenih sebelum persembahan nasyid aku start........


aduh bosan la malam nih.......

thursday , 9 december 2010......

No comments:

Post a Comment