Monday, December 6, 2010

my sis teddy

this is my sis teddy.....


sian teddy tu selalu jadi magse aku...abg aku and ayah aku..
kakak aku ni mmg sayang sangat teddy dia sampai org nak sentuh pun marah2...dah bertahun tahun dia ade teddy tuh.....lgi satu aku nk ckp , kakak aku nih ade banyak sangat teddy tpi dia buang sume tinggal tu je.....
tak sah kalo satu hari tuh x sorok teddy dia....bile dah sorok teddy dia mesti dtg kat aku dulu and minx balik....mesti la aku tak akan kasi balik......nanti dia jumpajugak.....best betol kaco kakak aku ...
macam2 ktorang buat kat teddy dia....slalu nye gantung macam orang kene hukuman gantung......haha....nanti dia x sampai nk ambik  balik teddy dia sebab ktorang gantung tinggi sangat.........dia sorang saje tak sampai nak ambik....kesian dia...tapi nk buar macam mne dah best.......



haha...nih lagi satu aksi ktorang slalu buat....geram kakak aku.....

haha.....tapi lawak tengok teddy tu kene lilit ngan ular tu...macam tengok ular real nak makan mangse dia...
cantik tak pic tuh????...

kadang2 ktorang ikat teddy dia kat tiang katil dia macam org kene tangkap and diikat....


haha.....sian nye...


haha...nih....yang aku cakap tdi aku gantung teddy ......hehe...macam tersekse je teddy tuh....


ha....nih aku ambik gambar waktu kakak aku kasi teddy dia tido.....alalal.........bucu bucu...
kakak aku pikir bende nih idup......asal aku himpit jer teddy dia nanti kakak aku cpk ....." nanti mati la teddy tu "......

tu jer aku nk cite pasal teddy busuk nih....bye...

2 comments: