Sunday, December 5, 2010

ape nak jadi


mm.......ape nak jadi kat abg aku

aku peegang gitar tu macam aku dah pro main..tapi sbnrnye tak pro pun amature pun tak lepas...aku sebenarnye tak berminat pun dengan gitar nih..abg aku yang tergila-gila gitar nih...tiap2 hari aku bangun pagi aku nampak gitar nih kat depan mate aku..ikutkan hati aku nak sorok gitar tuh tapi tak boleh sebab gitar tuh besar sangat...pernah satu hari aku sorok gitar nih dalam almari ayah aku,...tercari-cari abg aku gitar dia....haha.....dia satu hari suntuk geledah umah tpi tetap tak bukak almari ayah aku ...tambah2 lagi aku pakat dengan ayah aku untuk kenekan abg aku. yang sedihnye bile abg aku kene marah ngan ayah aku sebab hilangkan gitar tuh.....naseb baek ayh aku reti pakai topeng depan ayah aku......cuak abg aku.....dah malam abg aku tetap tak jumpe lagi ....aku umpan abg aku pegi kat dapur ...waktu abg aku kat dapur kakak aku cepat2 pindahkan gitar tuh masok bilik..bile abg aku dah pnat cari kat dapur....dia pun mcm dah putus asa .....dengan berat kaki dia terhentak hentak pentas bumi nih........abg aku dgn penuh masam muka masuk dalam bilik lompat atas katil.....abg aku pun ternampak gitar tuh kat atas meje dia.....dia pun dengan prasaan tak tentu arah mengatur langkah ke meja dia...sampai pun dia kat meja satu family aku sergah dia , cakap " wakenabeb " haha......ktorang glak.....kesian abg aku kene prank......hehehe

3 comments: